رویداد ها

برترین های شعب انجمن اهدای عضو ایرانیان مشخص شدند.

در اختتامیه نخستین همایش برخط شعب انجمن اهدای عضو ایرانیان، شعب برترمعرفی و از مدیران عامل آنها قدردانی شد.

به گزارش روابط عمومی انجمن اهدای عضو ایرانیان، دکتر امید قبادی نایب رئیس انجمن اهدای عضو ایرانیان در این آیین، ضمن سپاس از تلاش تمامی همکاران انجمن در 20 شعبه فعال کشور، انجمن اهدای عضو استان سیستان و بلوچستان را به خاطر تلاش مسمتر و هدفمند برای نهادینه کردن فرهنگ اهدای عضو و جلب توجه مسئولان استانی به این امر خطیر، به عنوان شعبه برترکشور معرفی و از زحمات آقای نادر اسماعیل زایی مدیرعامل شعبه زاهدان قدردانی کرد.


دکتر قبادی سپس شعبه اهدای عضو استان قزوین را به عنوان رتبه دوم معرفی و از خدمات آقای سعید مظفری به خاطر افزایش ضریب مشارکت در اهدای عضو، رایزنی هدفمند با دستگاه های دولتی و پیگیری و جدیت مثال زدنی ستود.


نایب رئیس انجمن اهدای عضو ایرانیان سپس به پاس تلاش خستگی ناپذیر خانم نجفی زارع رئیس هیات مدیره انجمن اهدای عضو اردبیل، مقام سوم شعب انجمن اهدای عضو ایرانیان را به این شعبه تقدیم و از جدیت و تلاش ایشان در ترویج فرهنگ اهدای عضو و جلب مشارکت شبکه استانی صداو سیما قدردانی کرد.


دکتر قبادی همچنین به نمایندگی از انجمن اهدای عضو ایرانیان، تقدیر ویژه داشت از بانویی سخت کوش که کم سخن گفت و بسیار عمل کرد؛ خانم مریم همتی از استان سمنان که برای نخستین بار با همکاری شهرداری و دانشگاه علوم پزشکی سمنان نام جانبخشان را بر دیوار کوچه های این شهر نقش زد و بوستان اهدا را در این استان بنیان نهاد.
نایب رئیس انجمن اهدای عضو ایرانیان در پایان گفت: این چهارمین دوره رتبه بندی شعب انجمن اهدای عضو ایرانیان است که براساس معیارهای دقیق و منطبق بر مستندسازی فعالیت ها به انجام رسیده که امید است در تحقق هدف غایی انجمن که همانا نجات جان بیماران در صف پیوند است اثرگذار باشد.