اخبار

سلام بر شاه خراسان

سفر زیارتی خانواده‌های جانبخشان که نام ایشان در بیستمین جشن نفس (اردیبهشت۱۴۰۲) به قید قرعه انتخاب شده، در تاریخ 12 الی 15 تیر1403 برگزار می‌گردد.

بار دیگر به همت و مدد حامیان اهدای عضو کشور، سفر زیارتی خانواده‌های اهداکننده اعضا (جانبخشان) به مشهد مقدس برنامه‌ریزی و در تاریخ ۱۲ الی ۱۵تیر ۱۴۰۳ برگزار خواهد شد. در این سفر به سنت گذشته، انجمن این خانواده‌های عظیم شأن که نام ایشان هرساله به قید قرعه در جشن نفس انتخاب می‌شود را در زیارت حرم امام رضا (ع) همراهی می‌کند تا تسلی دلهای پر غصه اما بزرگ آنها باشد. دلهای بزرگی که در یکی از سخت ترین لحظات زندگی، به مدد توکل و توسل به پروردگار، آرام و قرار گرفت و به جانِ دوباره بخشیدن به دیگران رضایت داد. در این سفر خانواده‌ها نایب الزیاره‌ی عزیز سفر کرده‌ی خود هستند و لحظات دل انگیزی را خلق می‌کنند.


این مراسم با حضور ۱۰خانواده‌ی اهداکننده (مربوط به جشن نفس ۱۴۰۲)، صبح ۱۲ تیر به سمت مشهدالرضا آغاز و در بعدازظهر ۱۵ تیر به پایان می‌رسد. در این سفر زیارتی مددکاری به جهت همدلی و همراهی و تولید محتوا (فرهنگی) و روابط عمومی بابت پوشش لحظه به لحظه‌ی اتفاقات، در کنار خانواده‌ها هستند تا این لحظات دلنشین در نهایت آرامش ضبط و ثبت گردد.

امید است با یاری پروردگار همانند سالیان گذشته، خاطرات خوب و شیرینی برای یکایک این عزیزان رقم بخورد.