حامیان

حامیان

طی یک سال گذشته خیرین بزرگواری به صورت خودجوش همراه واحد مددکاری به جهت کمک به خانواده‌های اهداکننده فعالیت نموده‌اند که از آن جمله می‌توان به افراد زیر اشاره نمود.

حمایت‌های درمانی برای خانواده‌های ایثارگر اهداکننده

 

  • کمیته امداد امام خمینی (ره):

طی تعاملات انجام شده و نظر مثبت مدیران سازمان کمیته امداد تفاهم‌نامه‌ای منعقد شد تا خدمات این سازمان به خانواده‌های اهداکننده در سطح کشور با معرفی واحد مددکاری انجمن اعطا گردد.

 

  • موسسه حضرت فاطمه زهرا (س):

این موسسه مردم نهاد که با هدف تحت پوشش قرار دادن ایتام در سطح کشور فعالیت می‌نماید متمایل به ارائه خدمات به خانواده‌های اهداکننده‌ای می‌‎باشد که سرپرست خانواده را از دست داده‌اند . در حال حاضر انجمن تفاهم‌نامه‌ای با این موسسه منعقد گردیده که ماهیانه ۳ خانواده‌ی واجد شرایط که توسط انجمن معرفی می‌گردد تحت پوشش کامل قرار دهد.

 

  • درمانگاه فوق تخصصی جواد الائمه(ع):

این درمانگاه فوق تخصصی واقع در افسریه تهران پذیرای خانواده‌های اهداکننده عضو به همراه معرفینامه معتبر می‌باشد. طی تعامل انجام شده بیش از ۲۰٪ تخفیف هزینه‌ای به معرفی‌شدگان اعطا و در الویت پذیرش قرار می‌گیرند.

 

  • آزمایشگاه جام جم:

این آزمایشگاه پاتولوژی واقع در خیابان ولیعصر تهران و مجهز به دستگاه‌های پیشرفته آزمایشگاهی پذیرای خانواده‌های اهدا کننده عضو به همراه معرفینامه معتبر می‌باشد. طی تفاهم‌نامه منعقد شده ۱۰٪ الی ۲۰٪ تخفیف هزینه‌ای به معرفی‌شدگان اعطا و در الویت پذیرش قرار می‌گیرند.

 

  • کلینیک دندانپزشکی دکتر حکیمی:

این کلینیک دندانپزشکی تخصصی واقع در منطقه تهرانپارس تهران و دارای متخصصین دندانپزشکی متعهد، پذیرای خانواده‌های اهدا کننده عضو به همراه معرفینامه معتبر می‌باشد. طی تفاهم‌نامه منعقد شده ۳۰٪ تخفیف هزینه‌ای به معرفی‌شدگان اعطا و در الویت پذیرش قرار می‌گیرند.

 

  • گروه آموزشی اسطوره‌سازان:

این موسسه آموزشی که ارائه دهنده خدمات آموزشی، روانشناسی و ... در سطح کشور فعالیت می‌نماید، متمایل به همکاری با انجمن با هدف ارائه خدمات روانشناختی به خانواده‌های اهداکننده در سطح تهران می‌باشد.

 

 

حمایت‌های اجتماعی اقتصادی برای خانواده‌های ایثارگر اهداکننده

 

  • موسسه امام علی (ع) شهر ری:

این موسسه مردم‌نهاد که با هدف توانمندسازی زنان سرپرست خانوار و اعضای خانواده تحت حمایت آنان در تهران و حومه فعالیت می‌نماید که طی تفاهم‌نامه منعقد شده ماهیانه، سه خانواده‌ای که زنان سرپرست می‌باشند تحت پوشش قرار می‌دهد. معرفی خانواده‌ها توسط واحد مددکاری انجمن پس از بررسی کامل صورت می‌پذیرد.

 

  • صندوق قرض الحسنه مولود کعبه:

این صندوق که با هدف توانمندسازی زنان سرپرست خانواده در تهران و حومه فعالیت می‌نماید که طی تفاهم‌نامه منعقده ماهیانه به دو خانواده واجد شرایط وام قرض‌الحسنه با معرفی واحد مددکاری انجمن اعطا می‌گردد.

 

  • صندوق قرض الحسنه امام حسن (ع):

این صندوق که با هدف توانمندسازی زنان سرپرست خانوار ،در سطح کشور فعالیت می‌نماید که با انعقاد تفاهم‌نامه‌ای، ماهیانه به دو خانواده واجد شرایط  با معرفی واحد مددکاری انجمن وام قرض‌الحسنه اعطا می‌نماید.

 

  • بسیج اصناف و بازاریان کشور:

کمک در تهیه و ارسال وسایل اساسی (وسایل منزل) ده خانواده اهداکننده، گیرنده و بیمار لیست انتظار پیوند عضو سیلزده ساکن استان‌های خوزستان، لرستان و غرب استان مرکزی در کمپین نبض دوبار‌ه

 

  • بازاریان بازار بزرگ تهران:

کمک در تهیه و ارسال وسایل اساسی (وسایل منزل) ده خانواده اهداکننده، گیرنده و بیمار لیست انتظار پیوند عضو سیلزده ساکن استان‌های خوزستان، لرستان و غرب استان مرکزی در کمپین نبض دوبار‌ه

 

  • بسیج شرکت حفاری ایران:

کمک در تحویل وسایل اساسی (وسایل منزل) ده خانواده اهداکننده، گیرنده و بیمار لیست انتظار پیوند عضو سیلزده ساکن استان خوزستان در کمپین نبض دوباره

 

 

 همراهان

 

با عنایت به درخواست خانواده‌های اهداکننده و یا معرفی شده توسط شعب انجمن بررسی‌های اجتماعی اقتصادی توسط واحد مددکاری انجمن انجام و سپس با توجه به نوع مشکل، برنامه دریافت همکاری از همراهان همیشگی انجمن (خیرین) طراحی می‌گردد.

 

طی یک سال گذشته خیرین بزرگواری به صورت خودجوش همراه واحد مددکاری به جهت کمک به خانواده‌های اهداکننده فعالیت نموده‌اند که از آن جمله می‌توان به افراد زیر اشاره نمود.

 

جناب آقای عباس براتی: تحت پوشش قرار دادن خانواده اهداکننده به مدت ۶ ماه و پرداخت هزینه‌های توانمندسازی ایشان

جناب آقای محمدرضا براتی: پرداخت هزینه‌های توانمندسازی خانواده اهداکننده برازجانی

سرکار خانم اعظم طالبی: پرداخت هزینه‌های درمانی خانواده اهداکننده تهرانی

سرکار خانم هوشیار: اعطای ۲ دستگاه اکسیژن‌ساز برای بیمار در انتظار ریه و خانواده اهداکننده دارای بیمار ریوی

جناب آقای رامین گبرلو: پرداخت هزینه‌های درمان خانواده تهرانی و اعطای هدایا برای کودکان پیوند شده قلب 

خانم آزاده مقدم: پرداخت هزینه‌های دارویی و ایاب و ذهاب بیمار در انتظار پیوند ساکن کنگاور

سرکار خانم جوان: پرداخت هزینه‌های درمان خانواده اهداکننده

سرکار خانم ناهید قدرتی: پرداخت هزینه‌های درمان خانواده اهداکننده

سرکار خانم شکوه طلوعی: پرداخت هزینه‌های درمان و کمک در توانمندسازی خانواده‌های اهداکننده  

جناب آقای دکتر مهدی آخوندی: کمک در توانمندسازی خانواده‌های اهداکننده

جناب آقای سید حسین میرزاده واقفی: کمک در توانمندسازی خانواده‌های اهداکننده

جناب آقای امیر حاجیعلی: اعطای بسته حمایتی ارزاق و لوازم‌التحریر خانواده‌های اهداکننده