اخبار

نشست روش‌های رضایت‌گیری در فرهنگ‌های مختلف (اسپانیا)

سخنرانی دکتر امید قبادی در نشست روش‌های رضایت‌گیری در فرهنگ‌های مختلف در اسپانیا با حضور بیش از 120 شرکت‌کننده از کشورهای مختلف

در این سخنرانی که با همراهی موسسه DTI اسپانیا و دانشگاه بارسلونا برگزار شد، دکتر قبادی به تفاوت‌های فرهنگی در بحث رضایت‌گیری پرداختند. DTI سازمانی غیرانتفاعی در اسپانیا است که در زمینه اهدا و پیوند اعضا و نسوج، بهبود کیفیت زندگی جامعه را هدف قرار داده است. بنیانگذاران این سازمان، گروهی از متخصصان بین‌المللی هستند که وظیفه مشاوره، حمایت و همچنین تشکیل شبکه‌ی پژوهشی گسترده را برعهده دارند.

دکتر امید قبادی به عنوان یکی از سخنرانان در این وبینار بین‌المللی با موضوع روش‌های اصولی رویارویی با خانواده افراد مرگ مغزی، ابتدا شرح مختصری از اقدامات انجام شده در ایران در راستای افزایش آگاهی عمومی و آموزش کوردیناتورها برای استفاده از روش‌های اصولی رویارویی با این خانواده‌ها با هدف ارتقا نرخ رضایت به اهدای عضو کشور ارائه دادند. ایشان در ادامه به بررسی علل عدم رضایت خانواده‌ها به اهدای عضو در سراسر کشور اشاره داشته و چالش‌های رویارویی با آنها را مورد بررسی قرار داده و  ۱۰ نکته از اصول رویارویی با خانواده‌ها را جهت رفع موانع و ابهامات پیش روی اهدای عضو ارائه کردند.