اخبار

گرامیداشت دکتر افشین یداللهی در نهمین نشست کانون ادبی نفس

نهمین نشست کانون ادبی نفس عصر دوشنبه ۲۲ آبانماه و با حضور جمعی از شاعران، ترانه سرایان و اهالی قلم برگزار شد.

به گزارش روابط ‌عمومی انجمن‌‌ اهدای‌ عضو ایرانیان، نهمین نشست کانون ادبی نفس با اجرای صابر قدیمی و در سالن آمفی تئاتر فرهنگسرای خانواده (شفق) برگزار شد. در این مراسم علاوه بر شعرخوانی و پخش نماهنگ، یاد و خاطره دکتر افشین یداللهی شاعر، ترانه‌سرا و از سفیران تأثیرگذار در فرهنگ‌سازی اهدای عضو نیز گرامی داشته شد. در ابتدای این نشست صابر قدیمی ضمن تاکید بر نقش تاثیرگذار دکتر افشین یداللهی در فرهنگ‌سازی اهدای عضو، برنامه را با ادای احترام به این هنرمند فقید آغاز کرد. مرحوم یداللهی رئیس کمیته ادبی انجمن اهدای عضو بودند که پس از ایشان این سمت به دکتر اسماعیل امینی واگذار شده است. 

در ادامه نشست حمیدرضا امیرافضلی شاعر، ترانه‌سرا و دبیر کانون ادبی نفس نیز از حضور پررنگ شاعران و نویسندگان و اهالی قلم در برنامه‌های کانون نفس تقدیر کرد و گفت به زودی و در راستای فرهنگ‌سازی هرچه بیشتر، تمامی اشعار مرتبط با اهدای عضو گردآوری و چاپ خواهد شد و از علاقمندان خواست تا آثار خود را برای چاپ در این کتاب ارسال کنند.  

 

در این مراسم عبدالجبار کاکایی، دکتر اسماعیل امینی، عباس سجادی، کورس احمدی، دکتر علی آبان، مهدی استاداحمد، محسن انشایی، داوود رحمت‌اللهی، علی ایلیا، مسعود امامی، یلدا انگالی، نیما ایمانی، مریم آرام، دکتر زینب کوشکی، دکتر عاطفه میرسعیدی، امید چاوشی، ستاره جوادزاده، ساناز قوامی، خلیل جوادی، دکتر مریم سلیمی، مریم آرام، بابک وهابی، سیروس ذکایی، ستاره چگینی، امیرعلی سلیمانی، عباس کریمی، آرزو سبزوار قهفرخی و دیگر شاعران حاضر به شعرخوانی پرداختند.

 

در بخش دیگری از مراسم، راجع به مقوله اهدای عضو توسط مهرداد آرامش سخنرانی علمی ارائه شد. در پایان این نشست ادبی، متقاضیان کارت اهدای عضو خود را از غرفه صدور آنی کارت دریافت کردند.