اخبار

نهال دیگری از اهدای عضو جوانه زد

شعبه استان مرکزی دفتر انجمن با مدیریت دکتر زهرا کمال آرا و با حضور خانواده‌های جانبخش، برخی مسئولین و دیگر دغدغه‌مندان استان مرکزی، روز سه شنبه ۰۲ آبان ۱۴۰۲ افتتاح شد.

به گزارش روابط عمومی انجمن اهدای عضو ایرانیان، شعبه استان مرکزی دفتر انجمن با مدیریت دکتر زهرا کمال آرا، روز سه شنبه ۰۲ آبان ۱۴۰۲ افتتاح شد. دکتر کمال‌آرا؛ مدیرعامل دفتر مرکزی، راه‌اندازی این شعبه را  اتفاق مهم و تاریخ سازی دانست. بنا به آمارها علی‌رغم نرخ بالای تصادفات و مرگ مغری در استان مرکزی، میزان تمایل و رضایت به اهدای عضو پایین است. لذا امید است با فرهنگسازی هرچه بیشتر، روز به روز میزان تمایل به ثبت نام کارت اهدای عضو افزایش یابد. دکتر محمد جمالیان؛ رئیس دفتر شعبه استان مرکزی نیز ضمن قدردانی از خیرین برای تجهیز دفتر انجمن، تأکید کردند این دفتر مکانی برای حمایت بی‌دریغ از اهداکنندگان و گیرندگان خواهد بود.

انجمن اهدای عضو ایرانیان، با حمایت متخصصان، پیشکسوتان اهدا و پیوند و اهالی فرهنگ و هنر با هدف فعالیت در ۵ محورکلیدی در زمستان ۱۳۹۴ راه‌اندازی شده است. این محورها شامل فرهنگسازی، آموزش و پژوهش، پروژه‌های زیرساختی و مددکاری خانواده‌های اهدا کننده است. تاکنون ۲۳ شعبه انجمن در سراسر کشور ثبت شده است.. این شعبه نیز همانند دیگر شعبه‌ها علاوه بر بهره‌مندی از سیاست‌های تشکل مرکزی، همواره تحت حمایت این انجمن نیز خواهد بود.

با امید سرافرازی و موفقیت این بزرگواران.