اخبار

همکاری شبکه پنج سیما با انجمن اهدای عضو ایرانیان در ماه مبارک رمضان

با همکاری شبکه پنج سیما، منطقه فرهنگی گردشگری عباس‌آباد تهران و انجمن اهدای عضو ایرانیان، موضوع فرهنگ‌سازی اهدای عضو بخشی از کنداکتور هر شب ماه برنامه تلویزیونی جشن رمضان گردید.

به گزارش روابط عمومی انجمن اهدای عضو ایرانیان، جشن رمضان سال ۱۴۰۲ هر شب راس ساعت ۲۱ در بوستان آب و آتش، با همکاری و تعامل انجمن اهدای عضو ایرانیان، سازمان صدا و سیما و منطقه فرهنگی گردشگری عباس‌آباد تهران به منظور نهادینه‌سازی فرهنگ‌ انسان‌دوستانه اهدای عضو و رفع ابهام چالش‌های آن برگزار شد. این جشن با حضور جمعی از خانواده‌های جانبخشان اهدا کننده عضو، دریافت کنندگان اعضا، سفیران و مسئولان انجمن اهدای عضو ایرانیان و با شعار "هر ایرانی، یک کارت اهدای عضو" برپا شد و همزمان نیز از شبکه ۵ سیما به نمایش درآمد.

در حاشیه این برنامه علاوه بر گفتگو و پاسخگویی در زمینه اهدای عضو و معرفی این فرهنگ معنوی به عموم مخاطبین، غرفه صدور آنی کارت اهدای عضو نیز برپا گردید و مراجعین نسبت به صدور و دریافت کارت اهدای عضو خود اقدام کردند.

 

به‌روزرسانی تکمیلی:

شایان ذکر است جشن پایانی این مراسم همراه با تقدیر از عوامل برنامه‌ساز باغ رمضان و عید شرقی با حضور دکتر امید قبادی نایب رئیس انجمن اهدای عضو ایرانیان و به میزبانی دکتر حجازی مدیر عامل منطقه فرهنگی گردشگری عباس‌آباد، روز سه‌شنبه ۱۹ اردیبهشت‌ماه در مکان کوشک هنر برگزار شد.

مراسم تقدیر از عوامل جشن رمضان