اخبار

باشگاه گل‌گهر سیرجان به جمع حامیان اهدای عضو کشور پیوست

در مراسمی به میزبانیِ باشگاه فرهنگی ورزشی گل‌گهر،  اعضای محترم این باشگاه با دریافت کارت، سفیران اهدای عضو و این باشگاه نیز به عنوان حامی اهدای عضو در میان جامعه ورزشی کشور معرفی شد.

به گزارش روابط عمومی انجمن اهدای عضو ایرانیان در مراسمی به میزبانیِ باشگاه فرهنگی ورزشی گل‌گهر،  اعضای محترم این باشگاه با دریافت کارت، سفیران اهدای عضو شدند و این باشگاه نیز به جمع حامیان اهدای عضو کشور در جامعه ورزشی کشور پیوست. در این برنامه به صورت مختصر انجمن و فعالیت‌های آن و بویژه مکانیزم مرگ مغزی توضیح داده شد. سپس مدیر عامل باشگاه گل‌گهر به صحبت پرداخت. او در میان صحبت‌های خود به این نکته اشاره داشت که چه خوب است خودمان را جای کسانی بگذاریم که برای ادامه‌ی حیات، به اعضای پیوندی نیاز دارند و ای‌ کاش این بلوغ وجود داشته باشد که با مطرح کردن این موضوع با خانواده، زندگی‌بخش باشیم و نقش خود را در این فرهنگسازی ایفا کنیم.

محمدرضا اخباری؛ دروازه‌بان این تیم اهدای عضو را مقدس دانست و گفت چه خوب است که زندگی بخشیدن و نجات جان دیگران را از خود به یادگار بگذاریم. احمدرضا زنده روح؛ کاپیتان این تیم نیز ضمن ابراز آگاهی از مکانیزم مرگ مغزی و فرهنگ اهدای عضو گفت نعمتی که خداوند داده را به بهترین نحو استفاده کنیم و زندگی ببخشیم. او از دیگر ورزشکاران دعوت کرد تا به این پویش بپیوندند.