اخبار

به‌مناسبت روز ملی اهدای عضو دیدار با خانواده‌ی جانبخش؛ سجاد قهرمانی

مسئولان فرهنگی اجتماعی شهرداری با حضور در منزل جانبخش سجاد قهرمانی، با خانواده‌ی وی دیدار و گقتگو کردند.

به گزارش روابط عمومی انجمن اهدای عضو ایرانیان، روز دوشنبه 9 خرداد 1401، دکتر سیدمحمدرحیم مرتضوی شهردار منطقه نه، دکتر حمید صاحب مدیر کل سلامت شهرداری مرکز،دکتراحمدی مدیرسلامت منطقه سیزده، عاطفه رزاق‌نیا مدیرسلامت منطقه نه تهران، به همراه فرشاد فاطمی؛ مدیر سرای محله دکتر هوشیار، خدیجه نجفی؛ مسئول فعالیت‌های اجرایی سرای محله دکتر هوشیار، و واحد مددکاری انجمن اهدای عضو ایرانیان به دیدار خانواده‌ی جانبخش سجاد قهرمانی رفتند.

در این دیدار که به مناسبت روز ملی اهدای عضو صورت گرفت، اشاعه‌ی فرهنگ مقدس اهدای عضو توسط اداره فرهنگی و اجتماعی شهرداری تاکید شد.

سجاد قهرمانی جوان بیست و هفت ساله تنها پسر خانواده و مربی غریق نجات بود. وی که از پدری جانباز درس ایثار را فراگرفته بود در سوریه به عنوان رزمنده مدافع حرم حضور داشت و عاشق شهادت بود. وی با اقدامات جهادی در حال کمک به نیازمندان در روستاهای محروم کشور بود.

 

در این دیدار که به همت واحد مددکاری انجمن اهدای عضو ایرانیان انجام شد، ضمن گرامیداشت نام و یاد سجاد قهرمانی از خانواده‌ی قهرمانی به دلیل ایثار و فداکاری و زندگی‌بخشی به هموطنان نیازمند پیوند اعضا تقدیر و تشکر به عمل آمد.